A Facebook már januárban bejelentette, hogy a hagyományos Facebook-oldalak radikálisan meg fognak újulni, amiből a legtöbben talán annyit jegyeztek meg, hogy el fog tűnni a „lájkgomb”, vagyis megszűnik az oldalkedvelés lehetősége.
A Facebook már januárban bejelentette, hogy a hagyományos Facebook-oldalak radikálisan meg fognak újulni, amiből a legtöbben talán annyit jegyeztek meg, hogy el fog tűnni a „lájkgomb”, vagyis megszűnik az oldalkedvelés lehetősége.
A Facebook és a Google politikai hirdetéseinek átláthatósága viszonylag új jelenség az online marketingben. A Facebook esetében egészen 2019. április […]
Annak ellenére, hogy az elmúlt években kevésbé dinamikusan növekszik, még mindig a Facebook a legerősebb szereplő a Google után az […]
Több mint egy éve, 2019 nyara óta elérhető hazánkban a Google legújabb hirdetési formája, a Google Shopping.
Jó bornak nem kell cégér, tartja a mondás, és lehet, hogy ez néhány évszázada még igaz volt, manapság azonban hatékony marketing nélkül gyakorlatilag minden vállalkozás lehúzhatja a rolót. De milyen a hatékony marketing?
Talán a legelső kérdés, ami egy cégben felmerül, ha az online marketing téma kerül terítékre. Keresőoptimalizás (SEO), vagy Google Ads (PPC)? Ki lehet kiáltani egyáltalán egy egyértelmű győztest ebből a „párharc”-ból? A valász: NEM.
Jegy nélkül nem utazunk a metrón, hirdetések nélkül sok ingyenes szolgáltatás megszűnne vagy fizetős lenne. Fel lehet építeni a világ egyik legértékesebb márkáját szinte csak hirdetésbevételekből?
Mennyit fizetnek a Google Ads hirdetők a legdrágább kulcsszavakért? Mindannyian tudjuk, hogy a Kereső Hálózat egy részben aukciós felület, de hol a vége és merre tart?
Minden a releváns találatok körül forog a Google-nél, ha az organikus találatokról, ha a kampányokról van szó, de mit jelent a relevancia az utóbbi esetében?