A digitalizáció olyan, mint egy úthenger. Mindenki eldöntheti, hogy felül rá vagy alákerül.

Tudástár

2021.11.19.
5+5 változás a Facebook új „oldalélményével” kapcsolatban

A Facebook már januárban bejelentette, hogy a hagyományos Facebook-oldalak radikálisan meg fognak újulni, amiből a legtöbben talán annyit jegyeztek meg, hogy el fog tűnni a „lájkgomb”, vagyis megszűnik az oldalkedvelés lehetősége.

Tovább olvasom
2021.10.12.
2+5 eszköz, amivel a politikusok Facebookon mozgósítanak

A Facebook és a Google politikai hirdetéseinek átláthatósága viszonylag új jelenség az online marketingben. A Facebook esetében egészen 2019. április […]

Tovább olvasom
2021.01.14.
5 ok, amiért érdemes Facebookon hirdetned

Annak ellenére, hogy az elmúlt években kevésbé dinamikusan növekszik, még mindig a Facebook a legerősebb szereplő a Google után az […]

Tovább olvasom
2020.08.25.
A Google Shopping-ról

Több mint egy éve, 2019 nyara óta elérhető hazánkban a Google legújabb hirdetési formája, a Google Shopping.

Tovább olvasom
2020.08.23.
Hatékony online marketing 2020-ban

Jó bornak nem kell cégér, tartja a mondás, és lehet, hogy ez néhány évszázada még igaz volt, manapság azonban hatékony marketing nélkül gyakorlatilag minden vállalkozás lehúzhatja a rolót. De milyen a hatékony marketing?

Tovább olvasom
2020.03.09.
SEO VAGY GOOGLE ADS?

Talán a legelső kérdés, ami egy cégben felmerül, ha az online marketing téma kerül terítékre. Keresőoptimalizás (SEO), vagy Google Ads (PPC)? Ki lehet kiáltani egyáltalán egy egyértelmű győztest ebből a „párharc”-ból? A valász: NEM.

Tovább olvasom
2020.02.07.
A Google a kezdetektől

Jegy nélkül nem utazunk a metrón, hirdetések nélkül sok ingyenes szolgáltatás megszűnne vagy fizetős lenne. Fel lehet építeni a világ egyik legértékesebb márkáját szinte csak hirdetésbevételekből?

Tovább olvasom
2019.02.22.
A világ legdrágább kattintási költségei

Mennyit fizetnek a Google Ads hirdetők a legdrágább kulcsszavakért? Mindannyian tudjuk, hogy a Kereső Hálózat egy részben aukciós felület, de hol a vége és merre tart?

Tovább olvasom
2019.02.07.
A minőségi mutatóról

Minden a releváns találatok körül forog a Google-nél, ha az organikus találatokról, ha a kampányokról van szó, de mit jelent a relevancia az utóbbi esetében?

Tovább olvasom

Kövess minket: 

Etikai kódexAdatvédelem
Copyright © 2022 Widewingsmedia.hu - Minden jog fenntarva!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram