A kulcsszókutatás (KeyWord Research) a Google keresési volumeneire vonatkozik, lehetőségünk van lekérni a Google adatbázisából, hogy pontosan mire keresnek az emberek.
A munka során a következő adatokra derül fény
hogyan és mikre keresnek az emberek
mennyibe kerül a kattintásonkénti költség
mennyire erős a hirdetői verseny az adott témakörben
az elmúlt 3 év keresési volumeneit havi bontásban
megtudjuk, mely kulcsszavakra érdemes elindulni
kategorizáljuk a kulcsszavakat elköteleződés szerint
megvizsgáljuk a kulcsszavak szezonalitását
megtervezzük a Google Ads kampányköltségkeretét
A munka célja, hogy egyértelmű képet adjon arról, hogy milyen potenciál van az egyes termékeknél / szolgáltatásoknál a Google hirdetési hálózatain. Az output egy Excel dokumentum, ami kiváló alapja lesz a stratégiai tervezésnek és döntés előkészítésnek számokkal alátámasztva ezt az online értékesítési csatornát.
A kutatás minden esetben egy nyitó konzultációval indul, ahol meghatározzuk a főbb irányvonalakat és a földrajzi célzásokat. Más nyelveken is van lehetőség lekérdezni a havi kereséséeket, ilyenkor - ha nem angol - akkor fordító irodával szoktunk együtt dolgozni, így gyakorlatilag a világ bármely országában indíthatunk kutatást, ahol a Google piaci részesedése magas.
Google hivatalos Partnerei vagyunk!
Teljesítettük a Google teljesítményre, minőségre, költésre és vizsgákra vonatkozó kritériumait.
GOOGLE PARTNERSÉG KRITÉRIUMAI:
Min. 70%-os optimalizálási pontszám.
Min. 10 000 dollár költés.
Tanúsítások: rendelkezünk a Google-on megjelenő kampányokban való jártasságról tanúbizonyságot tevő PPC akkreditációval!
Kiemelt figyelmet fordítunk a pénzügyi stabilitásra