A YouTube ma már a világon a második legnagyobb keresőmotor a Google után. Szintén az AdWords felületéről tudjuk menedzselni ezeket a kampányelemeket is. Jó kiugrási lehetőség lehet kkv-k számára, mert hatalmas közönség nézi online a videókat és egy megtekintést (CPV=Cost per view) egészen jó áron, átlagosan 4-8 Ft között tudunk vásárolni.
A célzás hasonlóan működik, mint a Google Display Hálózatán.
A hirdetés formátumok a következők:
Rövid 6 másodperces videó:más videók előtt, közben vagy után jelennek meg (ún. Bumper Ads). Ebben a hirdetésformátumban fontos, hogy rövid idő alatt átmenjenek az értékesítési előnyeink, logónk és a fő üzeneteink. CPM alapján kell fizetnünk ez esetben, tehát 1000 megjelenítesenként.
Trueview videóba ágyazott hirdetés: ez a klasszikus 5 másodperc után átugorható videó. Ha valaki átugroja a hirdetésünket a Google nem számol fel nekünk költséget, csak akkor ha valaki végig nézi a videót, kikattint vagy minimum 30 másodpercig nézi a videót.
TrueView videófelfedezési hirdetés:ez a formátumú hirdetés bizonyos kulcsszavakra jelenik meg a találati listában vagy egy futó videó mellett egy kis sárga keretben. Itt, ha rákattintanak az emberek, akkor kell fizetni egy kattintási díjat, mindegy hogy mennyi ideig nézték, tehát csak a Manuális CPC ajánlattételi" stratégia alkalmazható.
YouTube Masthead: ez a formátum egy egész napra meghatározott fix díjért kibérli a YouTube főoldalát. Az AdWords felületéről nem bonyolítható le ez a vásárlási folyamat, külön fel kell venni a kapcsolatot a magyarországi ügyfélszolgálattal. Ez a díj tudomásunk szerint egy-másfél millió Ft körül mozog.
Google hivatalos Partnerei vagyunk!
Teljesítettük a Google teljesítményre, minőségre, költésre és vizsgákra vonatkozó kritériumait.
GOOGLE PARTNERSÉG KRITÉRIUMAI:
Min. 70%-os optimalizálási pontszám.
Min. 10 000 dollár költés.
Tanúsítások: rendelkezünk a Google-on megjelenő kampányokban való jártasságról tanúbizonyságot tevő PPC akkreditációval!
Kiemelt figyelmet fordítunk a pénzügyi stabilitásra