YouTube

YouTube
YouTube2017-10-12T19:48:41+00:00

YouTube Hálózat

A YouTube ma már a világon a második legnagyobb keresőmotor a Google után. Szintén az AdWords felületéről tudjuk menedzselni ezeket a kampányelemeket is. Jó kiugrási lehetőség lehet kkv-k számára, mert hatalmas közönség nézi online a videókat és egy megtekintést (CPV=Cost per view) egészen jó áron, átlagosan 4-8 Ft között tudunk vásárolni.

Célzási lehetőségek

A célzás hasonlóan működik, mint a Google Display Hálózatán. A hirdetés formátumok a következők:

  • Rövid 6 másodperces videó: más videók előtt, közben vagy után jelennek meg. Ebben a hirdetésformátumban fontos, hogy rövid idő alatt átmenjenek az értékesítési előnyeink, logónk és a fő üzeneteink. CPM alapján kell fizetnünk ez esetben, tehát 1000 megjelenítesnként.

  • Trueview videóba ágyazott hirdetés: ez a klasszikus 5 másodperc után átugorható videó. Ha valaki átugroja a hirdetésünket a Google nem számol fel nekünk költséget, csak akkor ha valaki végig nézi a videót, kikattint vagy minimum 30 másodpercig nézi a videót

  • TrueView videófelfedezési hirdetés: ez a formátumú hirdetés bizonyos kulcsszavakra jelenik meg a találati listában vagy egy futó videó mellett egy kis sárga keretben. Itt, ha rákattintanak az emberek, akkor kell fizetni egy kattintási díjat, mindegy hogy mennyi ideig nézték, tehát csak a Manuális CPC ajánlattételi” stratégia alkalmazható

  • YoutTube Masthead: ez a formátum egy egész napra meghatározott fix díjért kibérli a YouTube főoldalát. Az AdWords felületéről nem bonyolítható le ez a vásárlási folyamat, külön fel kell venni a kapcsolatot a magyarországi ügyfélszolgálattal. Ez a díj tudomásunk szerint egy-másfél millió Ft körül mozog

AVADA IT

Fusce ut ipsum tincidunt, porta nisl sollicitudin, vulputate nunc. Cras commodo leo ac nunc convallis ets efficitur.

RECENT TWEETS

CONTACT US

  • 12345 North Main Street, New York, NY 555555
  • 1.800.555.6789
  • support@yoursite.com