Google Display

Google Display
Google Display2017-10-12T19:49:09+00:00

Google Display Hálózat

A Display kampányok a Google Adsense hálózatához csatlakozott weboldalakon, Youtube-on, Gmail-en és mobilalkalmazásokban jelenhetnek meg. Ezeknek a száma meghaladja a két milliót és az emberek 90%-át el tudjuk itt érni. Tekintve, hogy a Kereső Hálózaton az átkattintási arány körülbelül 8-18% között van, így azokat az embereket, akik nem kattintottak a mi kampányelemünkre ezen a hálózaton tudjuk újracélozni.

Célzási lehetőségek:

  • Kulcsszavas célzás: lehetőség van a Kereső Hálózathoz hasonlóan kulcsszavak alapján célozni a Display megjelenéseket. Itt a kulcsszó kapcsolódik és vagy szerepel az adott oldalon, ahol a banner megjelenik

  • Elhelyezések alapján: meg tudunk adni kiválasztott weboldakat, ahol megjelenhetünk a különböző típusú hirdetésinkkel. Az elhelyezéseket, akkor is látjuk, ha például kulcsszavak vagy témakörök alapján célzunk, hogy hol jelentünk meg és az egyes weboldakan való megjelenés milyen teljesítményű, illetve árú volt.

  • Témakörök: megadhatjuk, hogy milyen témakörű oldalakon jelenjünk meg. Több száz témakör közül választhatunk és tesztelhetjük az egyes témaköröket.

  • Érdeklődési körök: ez a display célzási típus azoknak az embereknek jelenít meg hirdetéseket, akik beleesnek az adott érdeklődési körbe a histórikus böngészései alapján.

  • Demográfiai célzás: lehetőség van korra, nemre és szülői állapotra vonatkozóan célozni és ki is tudjuk zárni például azokat a korosztolyokat, akik nem esnek bele a célcsoportunkba..

  • Gmail hálózat: a hírlevelezésnek egy új formája kvázi, az előbb leírt célzásokkal tudunk gmail bannereket küldeni azoknak az embereknek akik belesesnek a célzásba. A levélben lehetsőség van megadni a tárgyat, a vállalkozás nevét és sablonok alapján megszerkeszteni a hírlevelet. Ez a levél fog megjelenni a gmail-ben a “Promóciós’ fülön

  • Remarketing: az online marketing egyik legfontosabb kampányeleme. Az emberek, ha már ránk találtak és jártak az oldalunkon, akkor lehetőség van utánkövetni őket. Ehhez egy kódrészletet be kell illeszteni az oldalba és a rendszer küld egy cookie-t (sütit) a böngészőnek és után tudjuk követni különböző bannerekkel, amikor később valamerre jár az interneten. Jól használható és eredményes kampánytípus, hiszen ez már második körös értékesítés.

Funkcióját tekintve ez a kampánytípus márkapépítésre szolgál és csak másodsorban értékesítésre. Előnye, hogy rengeteg megjelenést generál, jóval olcsóbbak az átlagos kattintási költségek, mint a keresőn.

AVADA IT

Fusce ut ipsum tincidunt, porta nisl sollicitudin, vulputate nunc. Cras commodo leo ac nunc convallis ets efficitur.

RECENT TWEETS

CONTACT US

  • 12345 North Main Street, New York, NY 555555
  • 1.800.555.6789
  • support@yoursite.com